close

「我愛你愛我-愛情來了!」前進新加坡與馬來西亞!!!

 

「我愛你愛我-愛情來了!」漫畫圖文書推出新加坡與馬來西亞版本了,

這次將以中文簡体版與新馬地區的讀者見面。

 

9月份,新加坡與馬來西亞的大眾書局全面上架販售。

 

這是台灣漫畫家陳孝忠作品首次進入新加坡與馬來西亞,希望新馬地區的朋友及各地好友們  ,多多支持了!!感謝!!!!!!!!!!!!!!

 

The book「我愛你愛我-愛情來了!is coming out in Singapore and Malaysia!!

This illustrated book just came out with simplified Chinese version in Popular Holdings since September.

It's my first book publishing in Singapore and Malaysia, hope you will continue to support it. thank you very much.

我愛你愛我-愛情來了-新加坡馬來西亞版拷貝  

 

arrow
arrow

    Jeff 陳孝忠 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()